مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-17ورزشي

لیگ برتر فوتسال بانوان| تساوی پر گل هیات رودان در ساری


در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، نماینده هرمزگان به یک تساوی پرگل خارج از خانه دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف تیم شهروند این شهر رفت.

نماینده هرمزگان در این دیدار هم همچون دو دیدار گذشته عزم خود را برای کسب پیروزی جزم کرده بود و  فریده رهی در همان ابتدا مسابقه دو بار دروازه حریف را فرو ریخت.

در ادامه کار فرشته فلاح کار او را با به ثمر رساندن گل سوم تکمیل کرد تا نتیجه سه بر صفر بر تابلو سالن سید رسول حسینی ساری برای هیات رودان نقش ببندد.

این پایان نیمه اول نبود، در ادامه کار بازیکنان شهروند برای جبران به خود آمدند اما دو گل آنها برای جبران مافات کافی نبود.

روند گلزنی بانوان فوتسالیست رودانی در نیمه دوم همه ادامه یافت و هیات رودان با گلزنی  مجدد فرشته فلاح و مژگان مهدی زاده با حساب 5 بر 2 پیش افتاد.

شهروند میزبان که خود را در آستانه یک شکست خانگی سخت میدید تمام توانش را بکار گرفت و با حملات همه جانبه بازی را به تساوی کشاند.

این جدال در 5 دقیقه پایانی جذاب و نفس گیر دنبال شد و  مریم حکمتی برای هرمزگانی ها گلزنی کرد و شهروندی ها هم پاسخ دادند تا با این تساوی 6بر6 یکی از پر گل ترین دیدارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال بانوان| تساوی پر گل هیات رودان در ساری

لیگ برتر فوتسال بانوان| تساوی پر گل هیات رودان در ساری